Usein kysytyt kysymykset

  1. Mitä palveluita SenioriTuki tarjoaa?
    SenioriTuki tarjoaa yksilöllistä tukea senioreille laitteiden käytössä, ohjelmistojen asennuksissa ja muissa ongelmissa. Tarkemmat tiedot löytyvät ”Palvelut” -välilehdeltä.

  2. Onko tukipalvelu ilmainen ja milloin se on käytettävissä?
    Puhelintuki on ilmainen ja avoinna arkisin klo 12–16. Muut palvelut, kuten kotikäynnit, ovat maksullisia, alkaen 55€/tunti.

  3. Voiko apua saada etänä vai täytyykö tavata paikan päällä?
    Tarjoamme sekä etä- että kotikäyntitukea asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaan.

  4. Onko palvelut saatavilla myös muille kuin senioreille?
    Kyllä! Tarjoamme tukea myös muille kuin senioreille.

  5. Mitä teknologisia ongelmia voitte auttaa ratkaisemaan?
    Ratkaisemme kaikenlaisia teknologiapulmia. Maksuttoman puhelinnumeron kautta autamme kartoittamaan tilannetta.

  6. Kuinka nopeasti saan apua tukipyynnön jättämisen jälkeen?
    Pyrimme ottamaan yhteyttä heti seuraavan arkipäivän aikana, mutta kuitenkin viimeistään kahden arkipäivän sisällä.

  7. Mitä maksuvaihtoehtoja on tarjolla?
    Hyväksymme kortti-, käteis- ja laskumaksut. Asiakaspalvelumme antaa tarvittaessa lisätietoja.

  8. Mikä on asiakaspalvelun numero?
    0404 65 2727.

  9. Miten voin ottaa yhteyttä ja sopia tapaamisen?
    Voit varata ajan verkkosivun lomakkeella tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

  10. Kuinka pitkä opastus yleensä kestää?
    Kesto vaihtelee tarpeen mukaan: lyhyet tukikäynnit voivat kestää alle tunnin, mutta uuden laitteen käyttöönotto saattaa vaatia pidempää ohjausta.

  11. Tarjoatteko pitkäaikaisia tukiratkaisuja tai jäsenyyksiä?
    Kyllä, voimme tarjota pitkäaikaista tukea tarpeen mukaan.

  12. Miten huolehditte tietoturvasta?
    Varmistamme tietoturva-asetukset, asennamme tietoturvaohjelmat ja annamme vinkkejä turvalliseen internetin käyttöön.

  13. Pitääkö minulla olla oma tietokone ennen tapaamista?
    Ei tarvitse. Voimme neuvoa laitteen hankinnassa, ja kauttamme on myös mahdollista ostaa laitteita.